Care to Change Utrecht

— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt

Bezoekadres:

Giessenplein 59-K
3522 KE Utrecht

Bereikbaarheid:

Wij zijn in het Socratesgebouw gevestigd. Dit is een gezamenlijk kantoorgebouw. Rondom het gebouw is voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Hier geldt betaald parkeren op maandag t/m vrijdag tussen 06:00 en 11:00 uur. De locatie is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer; bushalte Socrateslaan is de meest nabijgelegen bushalte.

SGGZ

Aannamebeleid:

Locatie Utrecht heeft ruimte voor nieuwe aanmeldingen.
Je consulten worden voor 100% vergoed als je een polis hebt van Achmea of VGZ of
 één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Op onze pagina vergoeding kun je meer informatie over jouw vergoeding en eigen bijdrage vinden.

Wachttijden:

Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.

 

  1. De screeningswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De screeningswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: 6 weken.
  2. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het eerste intakegesprek met je zorgcoördinator en casemanager.
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: 10 weken.
  3. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het eerste intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: geen wachttijd.

GBGGZ

Aannamebeleid:

Locatie Utrecht heeft ruimte voor nieuwe aanmeldingen.
Je consulten worden voor 100% vergoed als je een polis hebt van Achmea of VGZ of
 één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Op onze pagina vergoeding kun je meer informatie over jouw vergoeding en eigen bijdrage vinden.

Wachttijden:

Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.

 

  1. De screeningswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De screeningswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: 1-2 weken.
  2. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar.
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: 2 weken.
  3. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Utrecht bedraagt: 6 weken.

Bovengenoemde wachttijden gelden onder voorwaarde dat de gestelde indicatie voor GBGGZ of SGGZ bij aanmelding en verwijzing correct is.

“De manier waarop mijn therapeuten contact met me leggen is voor mij een verademing met wat ik heb meegemaakt in eerdere GGZ instellingen.”

— Anoniem

Vacatures Care to Change Utrecht

Kijk voor ons actuele vacatureoverzicht op onze Werken bij pagina

Wie zijn wij?