Care to Change Zeist
— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt
Bezoekadres:
Laan van Beek en Royen 1A
3701 AH Zeist
Bereikbaarheid:
Wij zijn gevestigd in een gebouw welke te herkennen is aan de ronde vorm. Rondom het gebouw zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar, hier geldt betaald parkeren. De locatie is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer; bushalte Zeist Het Rond is de meest nabijgelegen bushalte.
SGGZ
Aannamebeleid:
Je kunt je aanmelden bij ons basisteam Zeist als je een restitutiepolis hebt.
Voor cliënten met een natura- of budgetpolis of een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.
Wachttijden:
Er bestaan twee verschillende soorten wachttijden.
- De aanmeldingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het eerste intakegesprek met je zorgcoördinator en casemanager. De telefonische screening vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
De aanmeldingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 4-6 weken. - De behandelingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het eerste intakegesprek en het begin van je behandeling.
De behandelingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 4-16 weken.
GBGGZ
Aannamebeleid:
Momenteel geldt er een aannamestop voor cliënten voor basisteam Zeist.
Wachttijden:
Er bestaan twee verschillende soorten wachttijden.
- De aanmeldingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
De aanmeldingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 3 weken. - De behandelingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
De behandelingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 2 weken.
Bovengenoemde wachttijden gelden onder voorwaarde dat de gestelde indicatie voor GBGGZ of SGGZ bij aanmelding en verwijzing correct is.